  • Data: 2022-08-15 16:54:16
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak w okolicy kradną rowery, telefony oraz malują sprejem ściany, to
    > ma podać wszystkie, czy wystarczy niektóre?

    Ma podać powód faktyczny i prawdziwy.

    > Jakie to tak naprawdę ma
    > znaczenie?

    Dla przeszukiwanej bez powodu przypadkowej osoby ma znaczenie ogromne.
    Ludzie to nie anonimowe bydło.

    > O to mi chodzi, a nie o to, by kłamać.

    To po chuj kłamać?
    Twierdzisz, że jak w okolicy ludzie nie sprzątają po swoim psie, to
    kulson ma prawo przeszukać dowolnego przechodnia, czy przypadkiem nie
    chowa psa w gaciach, bo może przy okazji znajdzie skręta, albo wytrych
    do zamka zapinki od roweru?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr