    Date: Fri, 29 Jul 2022 10:45:28 +0200
    Subject: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2022.07.26 o 22:11, Monika Głowacka pisze:
    > Nie moge nigdzie znaleźc, ale słuzby typu Policja, Straż Miejska muszą
    > czy tylko mogą procedować zawiadomienie o wykroczeniu, które do nich
    > wpłynie od obywatela ?

    Nawet ciekawa dyskusja, a ja nadal nie mogę znaleźć przepisu, który
    zobowiązuje służby do ścigania wykroczenia, jeśli wpłynie zawiadomienie.

    Po tym co tu piszecie rozumiem, że jak komuś zginie ten przykładowy
    rower, to tak kilka godzin od zgłoszenia patrole mają to na uwadze, że
    może ktoś coś ma rower podobny do opisu, a potem nic z tym nie robią,
    ale jeśli trafią na magazyn rowerów w jakiejś szopie, to wyciągają ze
    zgłoszeń wszystkie rowery ...