eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata › Re: Obowiązek instalacji na smartfonie aplikacji Wielkiego Rządowego Brata [kwarantanna]
  • Data: 2020-04-02 19:10:01
    Temat: Re: Obowiązek instalacji na smartfonie aplikacji Wielkiego Rządowego Brata [kwarantanna]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:
    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    > specjalnej aplikacji rządowej.
    > https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    > BTW.
    > Ma ktoś na zbyciu Nokię 3310? ;-)

    1. AFAIR Najtańsze nowe "głupie" telefony GSM są poniżej setki,
    pewnie da się zamówić kurierem
    2. Sieci komórkowe dostają informacje z jakiego typu telefonu się do
    nich podłączasz => wielki rządowy brak może się dowiedzieć że nagle
    zrezygnowałeś ze smartfona (genialnego idioty)
    3. Można alternatywnie sprawdzać do której stacji bazowej GSM dany
    (nawet głupi) telefon jest zalogowany
    4. Ja nie należę do ludzi którzy komórkę noszą przy sobie ZAWSZE

    --
    A. Filip