  • Data: 2016-04-22 18:11:21
    Temat: Re: Obejscie ograniczenia handlu ziemią...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-22 o 14:49, Marek pisze:

    > Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Trzeba było nie czepiać się. Sam
    > sobie jesteś winny, że tak zostałeś potraktowany.

    Trudno się nie czepiać, skoro napisałeś całkowicie niezrozumiale. Użycie
    interpunkcji "z dupy" to małe piwo, użyłeś zupełnie innych słów nić
    trzeba było, tak że wyszło niewiadomo co. I to jeszcze w pytaniu, gdzie
    słowa rzeczywiście mogą mieć znaczenie.

    To nie to, że ci się dwa wyrazy w swype pomyliły. To jest gorzej niż
    BEŁKOT pijanego. Ja wiem, że ludzie czytają mało, ale jeśli już niestety
    coś piszesz, to chociaż przeczytaj przed wysłaniem.

    Okazałeś brak szacunku, to nie oczekuj szacunku ode mnie. Ciekawe, czy
    jak za odpowiedź na pytanie miałbyś zapłacić 200zł, to też byś tak
    nonszalancko podszedł do jego zadania.

    > Nie ma obowiązku odpowiadania, a ty już powinieneś najmniej się odzywać
    > za całokształt....

    Nie tobie o tym decydować, analfabeto ;)

    --
    Liwiusz