  • Data: 2005-08-21 17:18:53
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcel-ak wrote:

    > Wolno, ale czy warto?

    Z takiego matoła jak ty? Wręcz należy!

    > Taki ze mnie szczeniak, jak i z Ciebie dziadostwo.

    Nie rezonuj, gnojku.

    > I vice versa - przyganiał kocioł garnkowi.

    ROTFL

    [ciach]

    > <Troll mode>Dla Ciebie również bym coś znalazł, może jakieś tortury, czy
    > boży stos... trochę się tego przewinęło, na pewno byłoby z czego
    > wybierać.</Troll mode>

    Zjawisko nowe - troll sam się przyznał, że jest trollem... Fascynujące.

    > Owszem, ale chyba jednak nie są aż tak radykalni w swoim "działaniu". Cóż,
    > mój wiek, ja niektorych dobrze znam i potrafię jak na mapie wskazać wesz.

    No tak. Ja nie potrafię - nigdy nie miałem tych zwierzątek.

    [ciach]

    > <Troll mode>Masz siostrę? Ma jeszcze Lawa? Podaj, jeśliś łaskaw, namiary na
    > nią. No proszę, może któryś z szanownych grupowiczów chętny?! Pani X Lawa
    > sama zadecyduje. Masz coś przeciw? Oczywiście, tylko priv.</Troll mode>

    Ja tam do łóżka mojej siostrze nie zaglądałem, gnojku. To była jej
    prywatna sprawa. Podobnie jak nie rozdaję cudzych danych kontaktowych.
    Zwłaszcza psychopatycznym świrom z kompleksem mesjasza.

    > BTW. Masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu, czy może sam jesteś
    > homoseksualistą?

    Dlaczego ciągle widzisz swoje problemy u innych?

    > Pozdrawiam Cię, i życzę miłego dnia.

    Nie pozdrawiam cię i życzę ci szybkiej pomocy psychiatrycznej, której
    ewidentnie potrzebujesz. I to szybko.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)