    Date: Thu, 02 May 2013 14:04:16 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <518009c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klp5br$u8b$1@node1.news.atman.pl>
    <5180cd23$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <klqllb$271$1@node2.news.atman.pl>
    <51811a37$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <klr70i$jp$1@node1.news.atman.pl>
    <51813158$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klrep1$qt2$1@node2.news.atman.pl>
    <51814e4a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <51821b9c$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <51821d9a$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 02.05.2013 10:02, Liwiusz pisze:

    > Trudno pokazać coś "na oczy" Śmiejkowi, co zachodzi przez miliomy lat.

    To ile milionów lat ma ziemia jeżeli jeden etap międzygatunkowy zachodzi
    wiele milionów lat? To ile od jednej komórki do człowieka?

    Poza tym, ewolucja w ramach gatunku zachodzi naturalnie też wolno, a
    jednak można ją przyspieszyć i wygenerować różne rasy psów dość szybko.

    > Jednak co jest ważne - jak do tej pory ewolucji mogącej tworzyć nowe
    > gatunki *nie zanegowano*.

    I ja też jej nie neguję.

    Po pierwsze: Nawet jeśli jest możliwa, nie znaczy że tak było.

    Po drugie: Nie jest powiedziane, że Boże Plan nie zakładał ewolucji. Ale
    że brak na to dowodów, to mi prościej opierać się na Bożym Słowie. Przy
    czym, jeżeli jakiś chrześcijanin woli ewolucyjną teorię powstania
    świata, to nie będę z nim jakoś mocno dyskutował i przekonywał, że się
    myli. To adiafora.

    > Nie na tym polega ewolucja. Owca istnieje współcześnie i ameba istnieje
    > współcześnie. Teoria genetycznego ewolucyjnego pochodzenia życia
    > twierdzi tylko, iż jakby cofnąć się o odpowiednią ilość w czasie,
    > trafilibyśmy na organizm, będący ich (owcy i ameby) wspólnym przodkiem.

    czyli po wygenerowaniu następcy, organizm pierwotny zanika? I w obecnej
    chwili mamy tylko już nie ewoluujące dalej organizmy? Czy też może za
    kolejny milion lat pies wyewoluuje w Cośtam innego gatunku?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek