    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Wed, 01 May 2013 20:29:25 +0200
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloeuf$69t$1@node1.news.atman.pl>
    <517febea$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <klov55$e8v$1@node2.news.atman.pl>
    <518009c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klp5br$u8b$1@node1.news.atman.pl>
    <5180cd23$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <klqllb$271$1@node2.news.atman.pl>
    <51811a37$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <klr70i$jp$1@node1.news.atman.pl>
    <51813158$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klrep1$qt2$1@node2.news.atman.pl>
    <51814e4a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

    > A co znaczy ,,poza Biblią''? No jest księga z opisem zdarzenia.

    Czyżby? Jaka?

    Rzymianie są dość znani ze swojej skrupulatności względem zapisków -
    dlaczego nie ma najmniejszego śladu z procesu rzekomego Jezusa?

    > Juliusz Cezar również nie istniał, bo brak żywych świadków? Rozumiem, że
    > istnienia Bolesława Chrobrego również nie uznajesz, bo świadkowie jego
    > życia nie dają się przesłuchać? Ba! Co ja mówię, Książę August
    > Poniatowski to również mit i legenda, nie jesteśmy w stanie przesłuchać
    > żadnej żyjącej osoby.

    Istnienie tych osób zostało potwierdzone przez cała stada_niezależnych_
    (czy wręcz nawet wrogich sobie) źródeł historycznych, które nie
    skompromitowały się podobnymi bredniami jak biblia. Ba, w przypadku
    niektórych z nich nawet zwłoki są dostępne do zbadania.

    > Przecież o tym wyraźnie pisałem w tym wątku. Ale powtórzę: Tak, jestem
    > kreacjonistą młodej ziemi, choć nie przywiązanym jakoś fanatycznie do

    LOL

    Mormon nie, bo ci wariaci mają mitologię odjechaną w kompletnie drugą
    stronę... Adwentysta?

    > tej myśli i dopuszczam także ewolucjonizm. Nie ma to znaczenia dla
    > mojego życia i Zbawienia i ewentualne badanie tego ma sens wyłącznie
    > jako zaspokajanie ciekawości. Ponieważ obydwie teorie opierają się
    > wyłącznie na wierze i na przeciwnych dogmatach, to wybrałem wersję
    > kreacjonistyczną, gdyż nie mi oceniać Słowo Boże.

    Nie, kłamco, nauka nie opiera się na wierze ani na dogmatach. Nauka
    opiera się na badaniu oraz kwestionowaniu posiadanych informacji. I
    uparcie daje wyniki sprzeczne z twoimi bajeczkami dla grzecznych dzieci,
    paradoksalnie z dużą domieszką sex & violence.

    > No więc już ci powiedziałem, że jak chcesz szerszego wsparcia, to
    > polecam doktorów czy profesorów teologii albo choć magistrów. Oni pomogą
    > ci w dalszym zgłębianiu tematu.

    Ale oni tylko badają biblię. To taki intelektualny onanizm.

    > Ja głoszę Dobrą Nowinę, a nie zajmuję się dopasowywaniem Słowa Bożego do
    > ateistycznych metod.

    Ty głosisz brednie i starannie unikasz nauki, bo choć odrobina logiki
    użyta nawet wobec samej "gołej" biblii wykazuje jej wewnętrzną sprzeczność.