    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Fri, 26 Apr 2013 11:19:49 +0200
    <kl8luc$nn7$1@node1.news.atman.pl>
    <5177f8b7$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9en4$jfo$1@node1.news.atman.pl>
    <5178f2f2$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>
    <517976a2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <klc48q$cf5$1@node1.news.atman.pl>
    <517a227c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld9m7$3ks$1@node2.news.atman.pl>
    <517a3362$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klddgm$rr3$1@node1.news.atman.pl>
    <517a417d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>

    > Już się rozpędza lecieć tu, skoro swoje powiedział, a Wacek z Tokarki
    > marudzi, że ma mu przyjść osobiście powiedzieć jeszcze raz z osobna, bo
    > pisemne rozporządzenie szefa mu nie wystarcza.

    Póki co to masz tylko spisane przez Wieśka z magla ustne przekazy, co
    jego przodek kiedyś rzekomo od rzekomego szefa słyszał.

    [ciach]

    > Każdą manifestację obecności Boga możesz i tak obalić, jeżeli zechcesz.
    > Bóg przychodzi do nas ciągle w Swoim Słowie, w bliźnim, w świecie, który
    > stworzył i który jest jego częścią.

    LOL

    > Czego oczekujesz, że przyjdzie do ciebie staruszek z białą brodą

    Nie mam uprzedzeń.

    > (jak go czasami malują) i powie ,,jestem Bóg''? Też nie uwierzysz,
    > jak nie będziesz chciał.

    Gadać to sobie każdy może.

    > No to ocet. Jeden czort. Nie zmienia przykładu.

    I skład będzie dostępny. Jak jakiegoś składnika nie zrozumiem, to mogę
    napić się wody (nawet lepiej).

    > Nie. zakazać szkodliwych substancji. Ty chcesz,żeby były dozwolone. I

    Dla kogoś, kto świadomie ich chce? Pewnie.

    > chcesz analizować czym pryskano truskawki. Kokainą czy LSD. Albo czy
    > szynkę wędzono w dymie z marihuany.

    Jeśli ktoś by miał taką chęć - jak najbardziej. Kluczem jest możliwość
    dokonania wyboru.

    > Bardziej niż tobie.

    Nieprawda.

    > Istotne.

    Nie.

    > Tylko że nadużywanie powietrza nie jest typowym zjawiskiem. A
    > nadużywanie np. alkoholu tak. Więc istotne jest jaki procent nadużywa i
    > dlaczego. Bo jak np. 99% nadużywa i nadużywanie wynika ze specyfiki
    > środka, to w ogóle nie ma co patrzeć że skutki uboczne powoduje
    > nadużywanie.

    ROTFL

    Wg ciebie większość populacji to alkoholicy? Lecz się!

    > No i wybór katolika że jest katolikiem.

    A czy ja komuś takiego wyboru zabraniam? Ktoś może zostać nawet małym,
    kwiecistym imbryczkiem.

    A ja z kolei mam pełne prawo mówić, co o takim wyborze myślę.

    > No i? Seks jedyną wartością świata?

    Nie. Ale w związku (i w życiu) jest ważny i konieczny dla zdrowia
    psychicznego i fizycznego (dla większości ludzi).

    > Ja w zasadzie od 5 lat nie uprawiam
    > i co?

    To wiele tłumaczy.

    > Może jesteś erotomanem? Masa ludzi żyje w małżeństwie, a i tak seksu już
    > nie uprawiają.

    I to jest chore.

    > No więc co ci przeszkadza, że katoliczka/katolik się będzie modlić o
    > to,żeby mąż/żona wyzdrowiał/a i wrócił/a?

    Mi nie przeszkadza, jeśli sobie oczy wyłupiesz w intencji pokoju na
    świecie. Ale (1) nie przychodź potem po zasiłek i (2) nie narzekaj, że
    cię nazwę idiotą.

    [ciach]
    > i dalej czytaj już tam, bo nie chce przeklejać elaboratów.

    Bardzo dobrze. Mi się nawet nie chciało czytać tego smęcenia.

    > Z definicji ułożonej przez ateistów. Z definicji chrześcijańskiej nie.
    >
    > Z mojej definicji to ty jesteś krzyżówką hipopotama i kolibra wynikłą z
    > promieniowana kosmicznego.

    Tyle jeśli chodzi o "logikę" chrześcijan twojego pokroju.

    > Art. 1. 1. 2) Ustawa określa:
    >
    > 1) zasady ruchu na drogach publicznych, w strefach zamieszkania oraz w
    > strefach ruchu;
    >
    > ============
    >
    > Doszło nowe w miarę niedawno:
    >
    > 2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    > miejscami wymienionymi w ust. 1 pkt 1, w zakresie:
    > 1) koniecznym dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób;

    Nie tak niedawno.

    > 2) wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych.
    >
    > Czyżby więc to karanie rowerzystów na polnych drogach podciągano pod 2.1?
    > Ale to chyba niesłusznie, skoro mówisz, że nie ma zagrożenia
    > bezpieczeństwa.

    Stwarza zagrożenie dla samego siebie - może się wywrócić. Wg twojej
    "logiki" żeby go przed samym sobą chronić, trzeba ukarać możliwością
    utrzymania siebie i rodziny.