    Date: Fri, 26 Apr 2013 11:00:00 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <5179493f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld82g$446$2@news.task.gda.pl>
    <517a260b$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld8v5$6b0$3@news.task.gda.pl>
    <517a3484$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <klddeo$hld$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 26.04.2013 10:21, Liwiusz pisze:
    > Może jesteś nieświadomy, ale i na klientkach się fryzjerka uczy.

    Od pewnego poziomu. Wiadomo, każdy człowiek się uczy całe życie.
    Ale zaczyna od ochotników. A ja ochotnikiem na to nie jestem, żebyś się
    na mnie uczył jazdy autem.

    > I co, są jakieś egzaminy na umiejętność jedzenia?

    No. Organizowane przez WoRD. Oczywiście na etapie podstawowym. Jak
    pijesz do tego, że za niski poziom, to się zgadzam, powinno się zaostrzyć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek