    Date: Fri, 26 Apr 2013 10:31:13 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <klanut$p22$3@node1.news.atman.pl> <klaq9g$cph$1@node2.news.atman.pl>
    <klarhu$dqn$1@node2.news.atman.pl> <klav0f$hp1$1@node2.news.atman.pl>
    <51790124$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb04e$dqn$6@node2.news.atman.pl>
    <51790920$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2jh$dqn$10@node2.news.atman.pl>
    <517912e5$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb4j7$dqn$12@node2.news.atman.pl>
    <51793304$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld2ne$91s$1@node1.news.atman.pl> <kld7rj$446$1@news.task.gda.pl>
    <kld84t$vlp$3@node2.news.atman.pl>
    <517a24e6$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld92f$vlp$4@node2.news.atman.pl>
    <517a2e07$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldb17$vlp$7@node2.news.atman.pl>

    W dniu 26.04.2013 09:40, Dominik & Co pisze:

    > Oczywiście, jeśli fakty przeczą wierze, tym gorzej dla faktów.

    Nie przeczą.

    > Ale i sama wiara chrześcijańska kupy się nie trzyma.
    > Jej clou to: wszechmocny, wszechwiedzący i nieśmiertelny
    > Jahwe wysłał samego siebie na śmierć (sic!), żeby przebłagać samego
    > siebie, że stworzony przez niego byt- człowiek- nie jest taki,
    > jaki chciałby, by był. I za to rzeczonemu Jahwemu tenże człowiek
    > musi być dozgonnie wdzięczny.
    >
    > Przecież tego na trzeźwo nie da się zrozumieć :-)

    Ale o czym ja mam z tobą rozmawiać? Rzucasz jakąś własną wizję, wot tak
    od czapy, całkowicie błędną, nawet chrześcijaninem nie jesteś, chcesz
    żebym całą teologię zbawienia ci wyłożył tu od strzału?

    W skrócie: Bóg Ojciec wysłał swojego Syna, żeby stał się człowiekiem i
    nas odkupił z grzechu w który wpadliśmy, abyśmy mogli być oczyszczeni
    krwią Bożego Baranka.

    A więcej to już naprawdę nie na usenet i taką dyskusję.Prawdy wiary
    poznaje się po trochu. Ważne, że Jezus za Ciebie umarł, żebyś mógł
    zostać Zbawiony czyli mógł cieszyć się wiecznym szczęściem w Niebie przy
    Tronie Boga. Możesz to prawo odrzucić, co robisz i wybrać wieczne
    rozdzielenie od Boga czyli piekło. Jako chrześcijanin bardzo ci
    współczuję i chciałbym, żebyś się nawrócił i poznawał Boga. Ale w jednym
    liście całości Prawdy ci nie wyłożę, sam jej nie znam w pełni i wciąż
    się rozwijam, bo na tym polega DROGA chrześcijanina do celu czyli Nieba.
    Jakbym znał pełnię Prawdy, to byłbym już w Niebie. Tylko tam się ją
    poznaje w pełni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek