    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 22 Apr 2013 20:10:38 +0200
    <kkrliq$im2$2@node1.news.atman.pl> <kkrn00$sdo$1@news.task.gda.pl>
    <kkteva$cn4$2@node2.news.atman.pl> <kktlur$s59$1@news.task.gda.pl>
    <kku1qd$vlq$1@node1.news.atman.pl>
    <5172a118$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <5172aee2$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkuefs$d2l$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304201924280.3412@quad>
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl> <kl0io5$7ha$1@news.task.gda.pl>
    <kl2lk7$k58$1@node1.news.atman.pl> <kl2m6n$hch$1@news.task.gda.pl>
    <kl2qeq$i80$1@node2.news.atman.pl> <kl2r2f$tik$1@news.task.gda.pl>
    <kl2v56$n1l$1@node2.news.atman.pl> <kl37gf$sfv$1@news.task.gda.pl>
    <kl3fc2$7kh$1@node2.news.atman.pl> <kl3hc6$lah$1@news.task.gda.pl>
    <kl3i7g$an9$1@node2.news.atman.pl> <kl3jg6$qd8$1@news.task.gda.pl>
    <kl3p7g$i33$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22.04.2013 18:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Multum? Jakby było multum, to by nie kombinowali z roponośnymi piaskami
    > w Kanadzie - uzyskiwanie czegokolwiek użytecznego z tego syfu jest
    > cholernie trudne i kosztowne.

    No owszem, ropa najbardziej się kończy ZTCW i myśląc przyszłościowo,
    szuka się różnych rozwiązań. Kwestią mogą być też strefy wpływów i chęć
    uniezależnienia się od np. krajów arabskich.

    > Nie, ignorancie - w biopaliwa więcej wkładasz paliw kopalnych, niż zn
    > ich uzyskujesz biopaliw.

    No więc trzeba je zacząć produkować inaczej.

    > Ależ skąd. Nie przy tak dużej populacji. Przy tak dużej populacji
    > nieograniczone mnożenie to samobójstwo.

    Nieograniczone to nieprędko będzie.

    > Narzekałeś, że ludzie się za mało mnożą - w USA mnożą się dzielnie.
    > Tylko pierdoleni rasiści zwracają uwagę na kolor skóry.

    Mylisz nienawiść i tępienie innych z troską o swoich. To, że troszczę
    się o swoją rodzinę, nie znaczy że mam w nienawiści rodzinę sąsiada.
    Jako biały chrześcijanin, zwolennik kultury zachodnieuropejskiej
    troszczę się o ten krąg kulturowy najbardziej. Człowiek ma kochać
    wszystkich bliźnich, ale z racji tego, że nie da się wszystkim równo (bo
    np. nie dam rady kupić wszystkim dzieciom świata jedzenia czy zabawki),
    to poruszamy się w kręgach zainteresowań. Pierwszy krąg to rodzina,
    drugi znajomi/przyjaciele, trzeci lokalna społeczność itd.

    Mówiąc twoim językiem: tylko pierdoleni degeneraci przedkładają krąg
    dalszy nad bliższy.

    > No fajnie, pierdolony rasista się objawił...

    No fajnie, pierdolony degenerat się objawił...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek