    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 22 Apr 2013 19:48:38 +0200
    <kkteva$cn4$2@node2.news.atman.pl> <kktlur$s59$1@news.task.gda.pl>
    <kku1qd$vlq$1@node1.news.atman.pl>
    <5172a118$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <5172aee2$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkuefs$d2l$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304201924280.3412@quad>
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl> <kl0io5$7ha$1@news.task.gda.pl>
    <kl2lk7$k58$1@node1.news.atman.pl> <kl2m6n$hch$1@news.task.gda.pl>
    <kl2qeq$i80$1@node2.news.atman.pl> <kl2r2f$tik$1@news.task.gda.pl>
    <kl2v56$n1l$1@node2.news.atman.pl> <kl2ves$8hl$1@news.task.gda.pl>
    <kl30m3$en$1@node1.news.atman.pl> <kl37j7$sfv$2@news.task.gda.pl>
    <kl3ffi$7kh$3@node2.news.atman.pl> <kl3gsa$k8k$1@news.task.gda.pl>
    <kl3hbr$ij6$1@node1.news.atman.pl> <kl3j44$pef$1@news.task.gda.pl>
    <kl3op7$hig$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22.04.2013 18:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Zwłaszcza na Saharze.

    Nie, nie na Saharze.

    Ty: Mhm. Zwłaszcza na Biegunie Północnym

    Nie, nie na biegunie...

    Parę miejsc wymienisz i co? A są takie, gdzie jest miejsca multum.
    Choćby za moim oknem.

    > Weź pod uwagę, że ziemia używana ciągle bez solidnych nawozów daje
    > gówniany plon.

    Wystarczy. W tej chwili produkujemy nadmiar i żeby tylko jak najtaniej,
    a najwięcej zarobić.
    Ten gówniany plon wystarczał przez tysiąclecia.

    > A jaką mieliśmy populację, kiedy ostatnio w cywilizowanych krajach
    > używano masowo zwierząt pociągowych? Na tyle może starczy.

    No a co ma ta populacja do tego? Jak nas było mniej, to wół mógł ciągnąć
    pług, a jak więcej, to nie może i musimy sami? No jasne, jak ktoś będzie
    miał ogródek z trzema grządkami, to i woła nie będzie miał.

    Mówiłeś coś o strzelaniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek