    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 22 Apr 2013 19:38:57 +0200
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl> <kl0io5$7ha$1@news.task.gda.pl>
    <kl2lk7$k58$1@node1.news.atman.pl> <kl2m6n$hch$1@news.task.gda.pl>
    <kl2qeq$i80$1@node2.news.atman.pl> <kl2r2f$tik$1@news.task.gda.pl>
    <kl2v56$n1l$1@node2.news.atman.pl> <kl2ves$8hl$1@news.task.gda.pl>
    <kl30m3$en$1@node1.news.atman.pl> <kl31r5$ebg$1@news.task.gda.pl>
    <kl32e6$2ed$1@node1.news.atman.pl> <kl37ob$sfv$3@news.task.gda.pl>
    <kl38ki$utq$1@news.task.gda.pl> <kl3gj5$jh6$1@news.task.gda.pl>
    <kl3gsm$957$2@node2.news.atman.pl> <kl3ig3$o0c$1@news.task.gda.pl>
    <kl3pqg$inc$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22.04.2013 18:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wtórna. Weź pod uwagę, że to się nie spełniło z uwagi na to, że
    > postęp był ZBYT WOLNY w stosunku do wizji.

    No temu mówiłem Liwiuszowi w Twojej obronie, że niekoniecznie w danym
    zakresie uda się wypracować coś, co będzie zapierało dech w piersiach.
    Ale myślę, że aż tak czarno jak wieszczysz nie będzie.

    > A jak, łaskawco, wyobrażasz sobie dostarczyć energii nie gorzej niż w
    > przypadku paliw płynnych?

    Myślę, że 100 lat temu też nie wyobrażali sobie WiFi, Satelity,
    BlueTootha, dotykowych ekranów. Ba! Sam pewnie tych ostatnich sobie nie
    wyobrażałeś 10 czy powiedzmy 15 lat temu nazad.

    > Praw fizyki nie przeskoczysz - bezprzewodowe
    > przekazywanie energii to była ciekawa wizja w przeszłości, ale w
    > praktyce się to nie sprawdza dla mocy większych niż symboliczne.
    > Reaktory atomowe nie przejdą z wielu powodów.

    Nie wiem, się okaże.

    > Mhm. A weź teraz jakąś tabelkę porównawczą i zestaw przyrost naturalny z
    > produktem narodowym w przeliczeniu na mieszkańca.
    >
    > Wg twojej "logiki" Etiopia powinna być bajecznie bogata, a emeryci w RFN
    > (-0,1%) powinni mieć gorzej jak w Polsce (+0,1%).

    A ja coś mówiłem o bogactwie? Marzę nie dlatego, że to ma przynieść
    bogactwo, ale radość.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek