  • Data: 2013-04-22 15:53:06
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A musi?

    Musi.

    > W samochodach już się stosuje częściowo paliwa odnawialne.

    Oooo, a jakie? Bo wodór produkuje się póki co głównie z ropy.

    > Słyszałem o tym, że niektórzy kombinują z napędzaniem diesla zużytym
    > olejem ze smażalni frytek. O! na szybko znalazłem tu:
    > http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/ekoauto/dies
    el.html

    To są śladowe ilości. Zdaj sobie sprawę z tego, że do wyprodukowania
    oleju roślinnego zużyjesz dużo więcej ropy naftowej, niż uzyskasz oleju
    roślinnego. Tak samo jest z alkoholem.

    "Biopaliwa" to nie sposób na "ekologiczne" i odnawialne paliwa, ale
    sposób na dopieszczenie lobby rolniczego.

    > Nie ma parcia w przemyśle, bo wydobycie ropy daje muczos dolaros. Ale za
    > 100 lat może się to rozwinie. A jak nie to, to coś innego.

    Może.

    > Za to hedonistyczne nierozmnażanie się cywilizacji zachodniej prowadzi
    > do jej zagłady o wiele szybciej. Pesymiści mówią, że za 50-100 będziemy
    > w silnej diasporze albo wcale.

    Histeryzujesz. W USA mnożą się dzielnie, Polacy w kraju nieco mniej, ale
    za granicą owszem (łagodny podbój metodą Żydów - czy taki zły?)

    > Więc ja bym się skupił na rozwiązywaniu OBECNYCH problemów, bo te za
    > 200-300 lat to mogą się naszym następcą wydawać śmieszne (i zapewne
    > takimi się wydadzą), jak nam pomysły sprzed 100 lat

    Nie można być tak krótkowzrocznym.