  • Data: 2013-04-22 13:38:56
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2013 11:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie są. Rolnictwo w tej chwili opiera się na ropie naftowej.

    A musi? W samochodach już się stosuje częściowo paliwa odnawialne.
    Słyszałem o tym, że niektórzy kombinują z napędzaniem diesla zużytym
    olejem ze smażalni frytek. O! na szybko znalazłem tu:
    http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/ekoauto/dies
    el.html

    Nie ma parcia w przemyśle, bo wydobycie ropy daje muczos dolaros. Ale za
    100 lat może się to rozwinie. A jak nie to, to coś innego.

    Za to hedonistyczne nierozmnażanie się cywilizacji zachodniej prowadzi
    do jej zagłady o wiele szybciej. Pesymiści mówią, że za 50-100 będziemy
    w silnej diasporze albo wcale.

    Więc ja bym się skupił na rozwiązywaniu OBECNYCH problemów, bo te za
    200-300 lat to mogą się naszym następcą wydawać śmieszne (i zapewne
    takimi się wydadzą), jak nam pomysły sprzed 100 lat

    --
    Przemysław Adam Śmiejek