  • Data: 2013-04-20 09:09:30
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Ano tak, zapomniałem, że czteroosobową rodziną się zarządza tak samo jak
    > kilkudziesięciomilionowym narodem.

    Ale naprawdę nie rozumiesz, czy tylko udajesz?
    Chciałbyś płacić 100 zł "składki żywieniowej", w zamian za co Państwo gwarantowało
    by Ci stołówkowy państwowy obiad z mnóstwem wartości odżywczych?
    Korzystać nie musisz, płacić tak. A może się nie rozdrabniać- od razu pełny kołchoz-
    pieniędzy nie ma, w zamian za pracę Panstwo gwarantuje świadczenia?
    Dlaczego akurat usługi medyczne są takie szczególne?
    Brak jedzenia przecież jest jeszcze groźniejszy dla życia!

    Po co w ogóle jest ten miś (NFZ)? Zgadzasz się chyba, że 50 zł "składki"
    (po odliczeniu prowizji) ma taką samą siłę nabywczą jak 50 zł
    wyjęte wprost z kieszeni?
    A jak chodzi o to, by i menel mógł się leczyć, bo mu się "należy", bo demokracja
    jest- to nie lepiej wprost uznać, że to się należy kazdemu (jak np szkolnictwo)
    i rozpędzić na 4 wiatry cały NFZ, a świadczenia (koszyk do określenia)
    finansować wprost z budżetu? Taniej i bez udawania, że to cokolwiek
    innego niż socjalizm...

    > Masz rację, zlikwidujmy rząd, parlament, NFZ. Po prostu spotykajmy się
    > wszyscy przy stole po kolacji w pierwszą niedzielę miesiąca i ustalajmy
    > sobie jak wykorzystać budżet.

    Nie, lepiej niech Sejm zdecyduje, na co PAŚ czy Dominik mają przeznaczyć
    swoje pieniądze. Przecież wiedzą lepiej od Ciebie czy mnie, nieprawdaż?
    Przecież wspólnota mieszkaniowa oprócz remontu wspólnego dachu świetnie może
    dyskutować, na jakiego lekarza mieszkańcy mają kasę wydawać i w którym
    supermarkecie kupować, nie?

    > Ależ oczywiście, spotkajmy się z narodem przy stole raz do roku, zrzućmy
    > się do kapelusza, pójdźmy kupić sprzęt dla szpitali i rozejdźmy się.

    Nie lepiej dać sąsiadowi, co to go na to czy owo nie stać?
    Znasz czlowieka, wiesz, że nie przepije ani nie wyda na pierdoły
    jak imć Śpiewak, co to z pedofilią zaciekle walczył.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.