    From: "hiki o!" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 23:40:31 +0200
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko6o9$ouq$2@news.task.gda.pl>
    <516faf61$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkob47$epk$1@node2.news.atman.pl> <kkofl4$9eq$1@node1.news.atman.pl>
    <kkohj1$nam$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1304181231260.1552@quad>
    <kkon7k$8c4$1@news.task.gda.pl>
    <516fee94$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkorkt$lr0$1@news.task.gda.pl>
    <51702879$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkpgbu$i21$1@news.task.gda.pl>
    <517047c3$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkpi38$mia$1@news.task.gda.pl> <kkpjdf$njv$1@node2.news.atman.pl>
    <kkplvb$2d6$1@news.task.gda.pl>

    On 18.04.2013 22:44, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Zdecydowanie nie muszą. Ja też chłopa na oczy nie widziałem. Ja pisałem
    > tylko, że ludzie bez wykształcenia stanowią problem społeczny.

    No to eksmitowac problemy na madagaskar czy do innej korei.

    staropolskie: Jak sobie poscielesz, tak sie wyspisz

    > No i trzeba ich w tym wykształcić.

    Kurs wystarczy. A do zamiatanie tylko 2 godziny BHP.

    > Tylko nie bardzo widzę inny system. Kto ma określać priorytet?

    Ten sam, kto decyduje teraz ze menel idzie pierwszy, choc przyszedl
    ostatni.

    Odwrocic priorytety.

    > Nie, to był człowiek. Chory, wymagający pomocy.

    No wlasnie. Bo wszyscy sa rowni. NIE KURWA NIE SA. Nigdy nie byli. I
    trzeba skonczyc z tym oszolomstwem.

    Nie ma ubezpieczenia? Nie ma leczenia.

    Trza bylo sie uczyc, dbac o swoja przyszlosc. A nie chclac. Ponosic
    konsekwencje swoich czynow.

    > Tak jest panie übermensz. Tylko jakie zasady pan proponujesz do wyboru?
    > Kto ma wydawać legitymacje Prawdziwego Człowieka?

    Wklad wnoszony w spoleczenstwo.

    > Cała, co nie znaczy że cała tyle samo. Taka idea. Że jak tego biednego
    > schorowanego dziecka, co się właśnie urodziło nie stać na leczenie, to
    > nie łoży a korzysta,

    ALe loza jego rodzice. Lozyli na dlugi czas zanim sie chore urodzilo.

    > ale potem jak przeżyje, zostanie obywatelem, to
    > znów będzie łożyć. Może do końca życia będzie więcej czerpać niż łożyć,

    Odda potem lozac na rodzicow, ktorzy lozyli na niego.

    > a może odwrotnie, do końca życia więcej nie skorzysta i więcej włoży niż
    > wyjmie. Na tym polega społeczne dbanie o społeczeństwo. Jedni są na
    > plusie inni na minusie, ale w sumie większość tak chce, bo zdrowość
    > społeczeństwa się generalnie opłaca, nawet jak pozornie jesteś na
    > minusie bo mniej skorzystałeś z medyka niż włożyłeś w NFZ.

    a co z menelem, ktory urodzil sie zdrowy ale postanowil nie pracowac i
    chlac?

    > Nie dostajesz raportu z OFE?

    > No i co z tego, że przymusowy? To twoje konto w OFE i twoja przyszła
    > emerytura. Przymusowe dlatego, że wspólnota uznała, że sporo ludzi bez
    > przymusu by się migało, a potem wisiało na społeczeństwie i jojczyło. To
    > tak jak z tymi powodziami, co nie dość, że debile se w terenach
    > zalewowych domy pobudowali, to jeszcze nie ubezpieczyli a jak zalało to
    > z kasy społecznej trzeba było pomagać, bo to nieetycznie ich zostawić
    > żeby zdechli na drodze.

    > No i od dobrowolności jest III filar na luksusy i inne Ubezpieczenia

    Czyli jak juz mnie okradnto mam sie cieszyc, bo to co zostanie moge
    przeznaczy na to co z pierwszych dwóch mi sie nalezy? :)

    > Pośmiertne Co To Mąż Mi Umarł Ale Nie Przejmuj Się Stefka, Miał
    > Ubezpieczenie, Więc pogrzeb Mu Wyprawiłam i Jeszcze Mi na Piwo Zostało I
    > to Tyle Co Gazeta Od Złotówki Dziennie. Ale podstawowe minimum musi być,
    > dla ochrony społeczeństwa.

    Nie widze zadnego argumentu by chronic wspomnianego menela.

    > Więc masz:
    >
    > ZUS dla opieki społecznej nad tymi, co im inflacja zjadła to co odłożyli
    > swoją pracą, żeby teraz nie zdychali z głodu

    od tego maja dzieci i rodziny, zeby nie zdechli z glodu.

    > OFE dla zmuszenia ludzi do odkładania niezbędnego minimum, żeby potem
    > jeden Młody Gniewny Nieśmiertelny nie budził się z ręką w nocniku i na
    > szyi społeczeństwa.

    blad - ofe do stwarzania iluzji. ci co w nia uwierza, obudza sie z reka
    w nocniku.

    > III Filar i inne metody dla tych, co już chcą i ich stać na inne zabawy.

    ROTFL :)

    Placisz raz, placisz drugi raz, a teraz jak chcesz to co juz zaplaciles,
    to plac trzeci raz.

    > No ma. I społeczeństwo uznało, że etyka i społeczne postrzeganie tego
    > jest takie a nie inne i że będą wprowadzone mechanizmy ochrony przez
    > takim problemem.a

    No to niech dotyczy tylko tych co maja pecha i nie maja rodziny ani dzieci.

    > No są różne warianty etyki. JKM głosi, że mają umierać na ulicy i pech
    > to pech. Ty jak widzę się do niego przyłączasz. A ja mam etykę
    > chrześcijańską i uważam, że należy innym pomagać na ile można.

    Czy ja moglbym sam decydowac komu pomagac i jak?

    Czy po chcescijansku nie moge?

    > Wiesz, już w czasach prehistorycznych ludzie się gromadzili we wspólnoty
    > i sobie pomagali.

    Tak, ale jak jeden zaczal drugiego okradac, to go wyganiali ze stada i
    ten zdychal samotnie.

    zen.aspx