    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 19:42:40 +0200
    <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl> <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl>
    <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl> <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko44q$81r$1@node2.news.atman.pl> <kkof56$8de$3@node1.news.atman.pl>
    <kkoggp$a50$1@node1.news.atman.pl> <kkohem$l3j$1@node2.news.atman.pl>
    <kkoj0m$d03$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304181355030.3020@quad>
    <kkouq8$38n$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 18.04.2013 16:09, Andrzej Lawa pisze:
    > I, zwracam uwagę, u nas podatki nie są najwyższe. Są kraje z wyższymi
    > podatkami, do których wiecznie marudzący "polacy" wzdychają jako wzór
    > dobrobytu.

    Jak mierzysz wysokość podatków? Procentami? Bo wiesz, to nie jest
    miarodajne. Popatrzmy na dwa przykłady:

    a) Zarabiam 2000zł i mam zapłacić 500zł podatku, jestem mocno wściekły,
    a ten podatek mnie mocno obciąża życiowo. Więc mając podatek 25% jestem
    niezadowolony, próbuję uciekać od podatków, jestem niezadowolony.

    b) przeprowadzam się do kraju, podatek wynosi 50% a nie 25%. Pozornie
    powinienem bardziej jęczeć. Jednak tam zarabiam 20 tysięcy złotych (lub
    porównywalnie z siłą nabywczą taką). Oddaję 10 tysięcy na podatek i
    chwalę sobie, że żyję w dobrobycie.

    > Hmm... A weź przypomnij mi, która ekipa obniżyła podatek dochodowy?
    > ;->

    No fakt, PO. Ale w skali całości to wiesz...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek