  • Data: 2011-08-01 11:20:20
    Temat: Re: OT emerytura naszych bliskich( bylo: czy mozna do KRUS?)
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-01 13:06, Kamil pisze:

    > Jest kilka możliwości w twojej opowieści :)
    > Albo starzy nie robili nic tylko płodzili kolejne mioty z tobą włącznie,

    To byłoby super! ZUS by kwitł i nie groziłby nam kryzys.

    > więc matka nie mogła robić nic innego jak tachać brzucha i rodzić - więc
    > praca zawodowa odpada. Dlatego jest was kilkunastu.

    Kobieta, która pracuje "zawodowo" zamiast dbać o rodzinę jest społeczną
    katastrofą.

    > Jest was kilku, ale zarabiacie po kilkanaście/dziesiąt tysięcy miesięcznie,
    > by łącznie wasze składki (i tak ograniczone do max podstawy) wyniosły tyle
    > co emeryturki dla waszych starych.

    A tu już p...isz jak potrzaskany.

    > reasumując - pleciesz dyrdymały koleś ;)

    Ty - większe. :)

    Uprośćmy:
    Kowalski ma starego ojca, Malinowski ma starego ojca. Kowalski i
    Malinowski płacą ojcom za mieszkanie i kartę kredytową (żeby mógł
    (ojciec) sobie kupić ziemniaki).
    Teraz przychodzi (sq..yn) urzędnik i mówi: Zamiast płacić swoim ojcom,
    będziecie płacić to do ZUSu, ja sobie z tego wezmę pensję i prowizję,
    resztę zainwestuję jak uznam za stosowne (w tym: wypłacę moim kolesiom
    za łapówę) i "zadbam", aby wasi ojcowie nie umarli z głodu. Przy okazji
    zadbam, aby nikt zanadto nie zadbał o ich zdrowie, bo ileż q. można?

    ... pisać dalej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.