  • Data: 2008-04-17 13:44:19
    Temat: Re: OT, było: Smierdzaca resocjalizacja
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Chyba coś postawiłeś na głowie.
    [...]
    Nie do konca na glowie a raczej malo precyzyjnie. Tak to jest gdy
    czlowiek chcac pomoc miota sie miedzy administracjami;)
    To bylo pismo Zakladu Gospodarki Nieruchomosciami.

    "ZGN Mokotow informuje, ze wc znajdujace sie w bydynku.......jest
    czescia wspolna nieruchomosci, w zwiazku z tym, jako wspolwlasciciel
    tego monieszczenia, zadamy wydania kluczy do w/w pomieszczenia wc w
    terminie do 10.04.2008 do godziny 13:00. Po odbior klucza sglosi sie
    pelnomocnik m.st. Warszawy w siedzibie administratora (stad chyba ta
    moja "administracja") w siedzibie......
    W przypadku nie wydania klucza, umozliwiakjacego korzystanie z
    pomieszczenie, ktorego jestesmy wspolwlascicielem, wystapimy na droge
    sadowa, bez dalszych wezwan, z obciazeniem WM kosztami postepowania
    sadowego"
    BTW,
    dzisiaj wraz z redaktorem GW przemierzylismy szlak opisany na:
    http://mokotow.btx.pl/content/view/77/67/ i zmienilo sie tyle, ze jutro,
    a wiec po 8 dniach maja postawic tam doraznie "tojtojke".
    Wiecej pewnie bedzie w jutrzejszym wydaniu GW a pewnie i ja cos w
    serwisie skrobne.
    Qrrrde, jak nic siakis matrix;(

    --
    jedrus

    Gdzie konczy sie logika, zaczynaja podatki. Jezeli wiesz o Mokotowie cos
    czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na
    http://www.mokotow.btx.pl