  • 101. Data: 2011-03-07 17:40:24
    Temat: Re: [OT] Re: piekielny klient - długie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Waldemar Fraś pisze:
    > Animka kojarzy mi się z jedną osoba z pl.regionalne.krakow
    > Taki sam charakter wypowiedzi i merytoryka.

    Kaja?

    andy_nek

  • 102. Data: 2011-03-08 23:32:45
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Papu5merf" <s...@p...ru> wrote in message

    > jak niby allegro się wzieło?:O)
    > niedawno ktoś tu pisał że właśnie allegro chroni oszustuf i zdaje się
    > policja tesz:O(

    A co ma nie chronic? Kazda transakcja to zysk Allegro! Jak by oszusci nie
    placili Allegro to szybko by sie z nimi rozprawili, a klient... a klient
    jest od placenia.

  • 103. Data: 2011-03-08 23:37:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    > priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    > znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

    A ja sie z toba nie zgodze!
    Przesylka to nie tylko znaczek!
    Ja kiedys wyslalem na ebay towar wartu ok 10 funtow i znaczek pocztowy
    kosztowal mnie ok. 4 ale w kosztach wysylki zaznaczylem 12 funtow. Dlaczego?
    1. koszt specjalnej paczki ok 4 funty
    2. znaczek 4 funty
    3. oplaty eaby i paypal ok 2 lub 3 nie pamietam.
    to juz masz 10!
    A do tego specjalna folia, na poczte tez dotrzec jakos trzeba.
    Tak wiec koszty wysylki to nie tylko znaczek.