eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoimport z chin sandisk - jakies jaja ? › Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
  • Date: Sun, 03 Oct 2010 22:31:26 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228) Hamster/1.3.23.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    References: <i7sp0v$ae8$1@mx1.internetia.pl> <i7t8b1$8ga$1@inews.gazeta.pl>
    <i7t9r0$c2r$1@news.onet.pl> <i7tglb$mnq$1@mx1.internetia.pl>
    <i7tgif$1vi$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <i7tj7c$6nb$1@mx1.internetia.pl>
    <i7uhdr$7cp$1@news.onet.pl> <i80csn$afj$1@opal.futuro.pl>
    <i81bjp$bfk$1@node1.news.atman.pl> <4ca44e4f$1@news.home.net.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <4ca47393$1@news.home.net.pl> <i828em$ior$1@node1.news.atman.pl>
    <4ca5a387$1@news.home.net.pl> <i8an80$9i6$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <i8an80$9i6$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 95.49.21.64
    Message-ID: <4ca8e821$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1286137889 95.49.21.64 (3 Oct 2010 22:31:29 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 68
    X-Authenticated-User: odpady
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:654623
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin [3M] pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >>>>> Porównywanie kontrolera ruchu lotniczego do bileterki w kasie jest
    >>>>> delikatnie mówiąc niestosowne... :)

    >>>> mają zdecydowanie inny zakres obowiązków i odpowiedzialności, ale
    >>>> uprawnienia do zamknięcia obiektu, na którym pracują - takie same.

    >>> google -> flight control refused landing permission

    > USTAWA
    > z dnia 3 lipca 2002 r.
    > Prawo lotnicze [...]
    > Rozdział 2
    > Eksploatacja lotnisk
    > Art. 66.
    > [...]
    > 2. Zarządzający lotniskiem użytku publicznego może odmówić przyjęcia statku
    > powietrznego wyłącznie ze względu na ważne okoliczności związane z
    > funkcjonowaniem
    > lotniska, uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.
    > 3. Zarządzający lotniskiem nie może odmówić zezwolenia na lądowanie
    > przymusowe
    > statku powietrznego znajdującego się w niebezpieczeństwie lub statku
    > powietrznego
    > wykonującego lot w celu ochrony życia lub zdrowia lub w celu
    > przeciwdziałania
    > klęskom żywiołowym, a także lot w ramach działań bezpośrednio
    > związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa publicznego i z obronnością państwa
    > [...]

    no widzisz, wystarczyło poszukać, odfiltrować i masz odpowiedź podaną
    jak na tacy: wiesz, czym różni się kontroler od zarządzającego? Jakie ma
    uprawnienia kontroler a jakie zarządzający? Dla ułatwienia: zarządzający
    nie potrafi kierować ruchem i nie ma do tego uprawnień, a kontroler nie
    ma prawa "zamykać" lotniska, bo to nie w jego gestii leży, co
    przytoczyłeś powyżej.

    > A tu masz z Łodzi
    > "9. Odmowa świadczenia usług:
    >
    > 1) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia usług użytkownikom
    > lotniska, którzy nie respektują warunków niniejszej taryfy, w tym
    > nieterminowo regulują swoje płatności;

    > Zatem wystarczy nie zapłacić, i nie ma zgody na lądowanie.

    żartujesz prawda? Wystarczy nie zapłacić i nie odlecisz - tu zgoda.
    Przyjąć na lotnisko, jeżeli nie jest zamknięte muszą zawsze, jeżeli
    pilot tego zażąda.

    > 2) PL Łódź zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia statku powietrznego ze
    > względu na ważne okoliczności związane z funkcjonowaniem lotniska,
    > uniemożliwiające bezpieczne jego lądowanie.

    > Mam szukać, czy złe warunki na źle wyposażonum lotnisku są wystarzcającym
    > powodem, aby odmówić lądowania?
    > Nie sądzę, aby Rosjanie mieli znacząco różne przepisy w tej materii.

    szukaj, szukaj, znajdź te 3 powody, które dają bezwzględny wymóg
    zamknięcia lotniska dla lądujących samolotów. Dla ułatwienia: nie ma
    wśród nich "zamknięcia ze względu na warunki pogodowe". Szukaj, szukaj.

    a co tam, podam ci jeden z nich: brak kontrolera na "wieży". Cholera,
    kto wtedy zamyka lotnisko? A... racja, zarządzający.

    andy_nek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1