  • 81. Data: 2009-05-30 12:35:54
    Temat: [OT] Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gvr8g3$qdc$1@news.onet.pl...

    > Nie można dopuścić do sytuacji, gdy klient po myciu samochodu powie: a ja
    > tu miałem w środku kuferek pełen brylantów - ktoś go ukradł, więc
    > właściciel myjni wisi mi 3 mld USD ;)

    Tyle, ze brylanty w takich ilosciach to tylko James Bond w samochodzie
    przewozi. A z nim nie ma przebacz. Zatem prowadzac myjnie lepiej miec pod
    reka te 3 mdd USD ;)

    sz.

  • 82. Data: 2009-05-30 12:39:11
    Temat: Re: [OT] Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    szomiz pisze:
> [...]
    >
    > Tyle, ze brylanty w takich ilosciach to tylko James Bond w samochodzie
    > przewozi. A z nim nie ma przebacz. Zatem prowadzac myjnie lepiej miec

    albo być tak dzielnym jak wątkotwórca i natychmiast znaleźć złodzieja

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 83. Data: 2009-05-30 12:58:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > albo być tak dzielnym jak wątkotwórca i natychmiast znaleźć złodzieja

    Albo powiesic tabliczke "Jamesa Bonda nie obslugujemy".

    Majac do wyboru dostac grzywne, wp..l, zatrudnic Malanowskiego albo trzymac
    w sejfie tyle kasy - wybieram pierwsze.

    sz.

  • 84. Data: 2009-05-30 14:34:49
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Rzeczywiście, Bond płacił i zostawiał napiwki, nie jak jakiś ze słomą w białych
    skarpetkach byznesmen z Biłgoraja.
    JaC

    -----