    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT]Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Date: Tue, 24 May 2005 21:43:31 +0200

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Przed samą wizytą na klatce wisi również ogłoszenie. A telefon do
    > parafii w dobie internetu znaleźć trudno.

    No to jest jakieś rozwiązanie :)

    > Zresztą: chodzisz do innego
    > kościoła, to powinieneś przyjmować swoich duszpasterzy ;)
    > w.

    Nie chodze do innego kościoła w sensie wyznania tylko w sensie
    geograficznym. I niestety "chodzenie po kolędzie" jest zrejonizowane. na
    100% nie da się namówić księdza z parafii po drugiej stronie miasta żeby
    zachrzaniał kawał drogi skoro mogę przyjąć księdza ze swojego "rejonu".

    A nawet jakby się dało namówić, to pomijając kłopoty natury
    biurokratyczno-kancelaryjne, to nie chciałoby mi się nawet namawiać
    tylko dlatego że komuś przeszkadza że mu do drzwi raz do roku zapukają :P

    pozdrav

    maHo