eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRyanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia › Re: [OT] Re: Ryanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia
    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Ryanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak
    powiadomienia
    Date: Thu, 11 Sep 2008 16:57:11 +0100

    Liwiusz napisal:
    > Dodam, że latałem Wizzairem oraz z norwegami (norwegian.no) i te linie mogę
    > polecić. I też można tanio polecieć, np. za kilkadziesiąt złotych w jedną
    > stronę, a nieraz i za złotówkę można zarezerwować bilet na kilka miesięcy
    > wprzód.

    to ja offtopicznie potwierdze, wizzair tez miewa swoje wpadki ale jest jak
    narazie bardzo dobry, kupujesz i lecisz, latwo, milo i przyjemnie

    rynair zas robi co moze (jezeli juz dojdzie do tego ze lot sie odbedzie)
    zeby pasazera oskubac doliczjac oplaty manipulacyjne za niewydrukowany kod
    rezerwacji - sama znajomosc nie wystarcza musi byc drukniety, koszmarne ceny
    nadbagazu itp. itd. slowem mozna nim latac jezeli sie wie na co sie
    przygotowac