eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRyanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia › Re: [OT] Re: Ryanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia
  • Data: 2008-09-14 11:52:42
    Temat: Re: [OT] Re: Ryanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Sep 2008 16:57:11 +0100, tg napisał(a):
    > to ja offtopicznie potwierdze, wizzair tez miewa swoje wpadki ale jest jak

    Każda linia miewa wpadki :) Ja raz miałem niemiłą przygodę z SAS, za który
    to lot firma zapłaciła jakieś absurdalne pieniądze...

    > rynair zas robi co moze (jezeli juz dojdzie do tego ze lot sie odbedzie)
    > zeby pasazera oskubac doliczjac oplaty manipulacyjne za niewydrukowany kod
    > rezerwacji - sama znajomosc nie wystarcza musi byc drukniety,

    A to jakaś nowość chyba, ode mnie nigdy nie chcieli numeru rezerwacji tylko
    okazania dowodu tożsamości ze zdjęciem. Od kiedyż to trzeba mieć wydrukowaną
    rezerwację?

    > koszmarne ceny nadbagazu itp.

    Ceny nadbagażu generalnie są złodziejskie w liniach lotniczych (zwłaszcza
    tanich), tym zabawniejsze jest to że takie same limity są niezależnie od
    tego ile waży pasażer :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944