  • Data: 2022-07-20 14:41:21
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 lipca 2022 o 11:37:41 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    "Propagowania" w formie "nikomu nie wolno pić, to grzech",
    a tym bardziej w formie "nikomu nie wolno pić, to grzech, ale mojemu dziecko wolno".
    Może nie zakazem - tylko po prostu robi z siebie idiotkę, tak jak ten Twój rozmówca
    od pobicia przez ruskich.
    Choć przyznam, że zrobiła się z siebie idiotkę chyba w możliwie najmniejszej skali,
    innym pisiorom - czy też przystawkom - szło ostatnio dużo gorzej.