  • 1. Data: 2006-03-15 13:48:12
    Temat: [OT] Prośba o pomoc
    Od: "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl>

    Witam,

    Wiem, ze nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy, ale... Jestem w dołku -
    psychicznym i finasowym. Prowadziłam przez 3 lata firmę, w listopadzie
    zbankrutowała przez nieuczciwego kontrahenta, który jest mi dłużny prawie 60
    tys.zł. Mam niespłacony kredyt w banku, ale gorszy jest US i ZUS, które monitują
    o spłaty zaległych składek (są gorsi, bo bank stara się zrozumieć sytuację,
    zmniejszył trochę raty i na 3 miesiace zawiesił, a ZUS odrzucił prośbę o
    odsunięcie spłat, oraz o rozłożenie na raty...).

    Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna za
    każdą złotówkę...
    Nr konta podam na priv...

    Z góry dziękuję za każdy odruch serca,
    Karolina Pieczyńska

  • 2. Data: 2006-03-15 14:18:39
    Temat: Re: [OT] Prośba o pomoc
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Karolina Pieczyńska napisał(a):

    > Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo
    > wdzięczna za
    > każdą złotówkę...
    > Nr konta podam na priv...

    To kawał jest?

    Justyna

  • 3. Data: 2006-03-15 15:16:38
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    > To kawał jest?

    Chyba tak .A może kolejny sprytny alegrowicz

    Piotrek

  • 4. Data: 2006-03-15 15:24:53
    Od: Miernik <m...@f...org>

    "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl> wrote:
    > Mam niespłacony kredyt w banku, ale gorszy jest US i ZUS, które
    > monitują o spłaty zaległych składek

    I co z tego że monitują? Nie masz to nie płać, z próżnego i komornik nie
    naleje. Przecież do więznienia Cię za to nie wsadzą. A na kontach
    prywatnych kwota 7412.67 zł jest wolna od zajęcia komorniczego, więc
    wszystkiego Ci nie zabiorą, dalej możesz używać kont bankowych byleby w
    sumie więcej niż tyle nie mieć. Da się żyć z długiem w ZUS, a za 10 lat
    się przedawni.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en