    From: wasp <k...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Tue, 26 Jul 2005 02:46:20 GMT

    mariposa doux wrote:

    > Napiecie okrutnie wzroslo. Policjanci tez ludzie. Wyobraz sobie napiecie
    > i presje.

    A wyobraz sobie presje czlowieka ktoremu jacys bandyci nagle wymachuja
    pistoletami.

    Z na te presje mieli cale 15 minut jazdy autobusem. Tym samym co
    Menezes. I bomby tam sie nie bali...

    > Maja podejrzanego.

    O co? O wyjscie z obserowanej kamienicy? A moze powinni byli sprawdzic w
    ksiazce telefonicznej na rogu ulicy ile tam jest miszkan?

    > Sa przekonani, ze moze zdetonowac bombe.

    Podaj podstawy tego twierdzenia.

    > Jesli ja zdetonuje, to oni tez zgina. Podejrzenia sie potwierdzaja.

    Jak? Jechali z nim autobusem caly kwadrans.

    > Nie
    > zatrzymuje sie, zaczyna uciekac.

    Klamstwo policyjne. Najpierw zaczeli wymachiwac pistoletami.

    > Poscig. Jeden falszywy ruch i ... majac
    > pozwolenie na shot-to-kill padaja strzaly...

    cale osiem, z czego 7 w glowe a jeden w tyl szyi.