  • Data: 2005-07-26 01:27:53
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wrote:

    > a tak serio, to 'kebaby' w krakowie wziely sie wlasnie od tego, ze mamy
    > teraz cale mnostwo 'kebabow', ze az tradycyjna potrawa krakowska sie z
    > tego zrobila. i to wszystko tak sie zlewa, ze mowiac 'kebab' nie mam
    > mysli negatywnych...

    Och, na pewno też ktoś używając określeń typu 'polaczek' czy 'białas'
    albo 'dupa' czy 'laska' też nie ma nic złego na myśli. Poprostu takie
    określenie 'się przyjęło'.

    Nie jestem zwolennikiem przesadnej politycznej poprawności
    (afro-amerykanin to już ostre przegięcie ;-> ) ale warto jednak uważać
    na to, co się mówi - nawet jeśli się nie ma niczego złego na myśli.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)