  • Data: 2009-02-12 09:44:05
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > mvoicem wrote:
    [...]
    > nie widzę podstaw, to on niedopełnił obowiązku uzyskania zgody
    > maierzystego wydziału.

    Mam poważne wątpliwości. To trochę jest taka sytuacja jak barman pyta się o
    dowód, ty mówisz że nie masz, on mówi "5 złotych się nalezy", przyjmuje kasę
    a potem mówi "piwa nie dam, bo nie masz dowodu".

    Z drugiej strony, to też jest trochę sytuacja że wchodzisz na basen (w
    którego regulaminie jest informacja o tym że czepek jest wymagany), płacisz,
    przebierasz się, korzystasz z prysznica i na sam koniec, tuż przed wejściem
    do wody cię wyrzucają za brak czepka.

    p. m.