  • Data: 2009-02-12 14:10:00
    Temat: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Od: "No Name" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim zadbaj o strone dowodową, tj. np. wystąp NA PIŚMIE z
    > poświadczeniem odbioru do dziekana o wydanie karty egzaminacyjnej. Nie
    > zaszkodzi tez tam wspomnieć o dotychczasowych utrudnieniach i wypełnieniu z
    > twojej strony wszystkich obowiązków studenta studiów płatnych.

    Tak też dziś zrobiłem. Całej historii nie opisałem, ale wystąpiłem o wydanie
    karty egzaminacyjnej i umieszczenie na protokołach. Na szczęście przynajmniej
    bez zgrzytów przyjęto i potwierdzono. Dzięki za radę.

    Najlepsze, że zostałem poinformowany, że dziekan (dokładnie pełnomocnik dziekana
    do tych spraw, u nas tak jest) będzie w środę i wtedy mogę przyjść. I tu znowu
    zaczyna się to chodzenie i proszenie, o którym wspomniałem. Będzie to w połowie
    drugiej sesji (poprawkowej) i wtedy _może_ się dowiem czy jestem dopuszczony do
    sesji. Jak się dowiedziałem nie mam szans na decyzję przed rozpoczęciem sesji.

    Niestety część z egzaminatorów w ogóle nie chce rozmawiać o zaliczaniu bez
    obecności na protokołach.

    --
    pzdr