    From: "sanczes" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Foto i radary .... :)
    Date: Thu, 30 Mar 2006 21:55:53 +0200

    Sory za niedzisiejszość i nie żebym był bez winy - co to zgodnie ze
    wszystkimi przepisami sie porusza- ale bez jaj, jak mnie milicjant zatrzymał
    i zobazcył że blachy niemam podgiętej i że wogóle się zatrzzymałem to dał
    najmniejszy kwit jaki mógł - ja z pokorą przyjąłem ponieważ wykroczenie
    popełnniłem . o co chodzi popełniasz wykroczenie - masz tego świadomość i
    licz się z konsekwencjami jeżelli nie to sory twoje IQ nie pozwala na
    poruszanie się po drogach publicznych poniewż zagrażasz bezpieczeństwu.
    w końcu to nie chodzi o to , żeby dopier........... ci karę ale żebyś
    niemógł pozabijać innych . Jakkolwiekby do tego podchodzić , oki możesz
    lutować 2 paki, żaden patrol z suszarą cię nie zatrzyma , żaden radar cię
    nie trafi, możesz pomalować się cudowną farbą - ale po co?
    wiem co to 2 paki na moto i więcej, i wiem co widać wówczas itp itd
    wiem też że ulice pełne są innych, zupełnie nieobliczalnych użytkowników,
    obojętnie dwa,cztery trzy koła dwie nogi czy cokolwiek, (pani wózkiem
    inwalidzkim elktrycznym pojawiła mi się na jednokierunkowej w takim miejscu
    że hmmm...)
    farba illusion czy jak tam nie daje gwarancji na przeżycie

    pozdrox
    --
    sanzces/sopot
    cz1982/w drodze do ideału