  • Data: 2008-02-14 17:30:12
    Temat: Re: OC z złomowanie pojazdu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Schwester wrote:
    > Witam!
    > Wczoraj zezłomowałem samochód (mam odpowiednie papiery) a 18 lutego
    > kończy mi się OC. Do tego dnia nie zdążę załatwić formalności w wydziale
    > komunikacji, bo mieszkam w innym mieście niż był zarejestrowany samochód.
    > czy powinienem przedłużyć OC do czasu załatwienia formalności?

    masz faks?
    ja załatwiłem wszystko faksem.
    ot taki cud jednorazowy.

    instrukcja obsługi urzędnika:

    1. dzowni sie do wydzialu komunikacji przedstawiajac sprawe, ze jest sie
    za granicą i nie da się tego załatwić samodzielnie
    2. Zaproponowac pani wyslanie dokumetnow faksem i oryginalow listem
    3. podac adres gdzie mqa wyslac decyzje o wykresleniu samochodu z ewidencji
    4. powtórzyc to samo w ubezpieczalni.