    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC z PZU
    Date: Tue, 12 Sep 2006 21:42:13 +0200

    Jacek wrote:

    > Kupiłem auto używane. Poprzedni właściciel miał OC z PZU. Przeszacowano mi
    > to OC, dopłaciłem parę zł i było.
    > Gdy okres OC dobiegał końca zrobiłem nowe OC u innego ubezpieczyciela
    > (znacznie taniej).
    > Równocześnie posłałem faxem wypowiedzenie starego OC.
    > Teraz PZU przysyła mi paszkwil, że mam płacić 1200 zł za OC i "zaprasza"
    > mnie do swoich przedstawicieli. Piszą, że fax nie jest pismem w rozumieniu
    > przepisów .... itd i że nie wypowiedziałem OC w terminie i jestem im
    > winien 1200 zł itd.
> [...]

    Ja miałem gorzej, bo stara umowa nie została wogóle wypowiedziana. Po
    zaproszeniu od nich, uprzejmie (acz pisemnie za potwierdzeniem odbioru)
    podziękowałem im za zaproszenie, napisałem że jestem już ubezpieczony gdzie
    indziej (ksero ubezpieczenia), więc chętnie skorzystam z zaproszenia jak mi
    się aktualne ubezpieczenie skończy.

    Generalnie było to rżnięcie głupa, ale jakby pomogło. Nie odzywają się od
    tego czasu (żeby nie zapeszyć, mają chyba na to kilka lat jeszcze ....)

    p. m.