  • 1. Data: 2003-07-24 07:37:45
    Temat: OC samochodu
    Od: "Adam" <f...@w...pl>

    Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mercedesa 123. Dwa lata temu się popsuł i
    wymaga gruntownej naprawy. Przez ten okres nie opłacałem składki OC pomimo,
    iż pozostawał on zarejestrowany. Słyszałem, że płacąc następną składkę będę
    musiał zapłacić zaległe. Czy to prawda? Może bardziej opłaca się go nie
    remontować i kupić inny samochód a ten zezłomować? Czy jest jakieś wyjście z
    tej sytuacji? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2003-07-24 09:10:34
    Temat: Re: OC samochodu
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    ZTCW musisz zapłacić wszystko niestety, bo jakbyć nim walnął, to mimo, że
    niezapłacone OC i tak by płacił ubezpieczyciel.
    Aby CI tylko kary nie wpieprzyli
    Trzeba było wyrejestrować.
    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-24 09:17:30
    Od: "Adam" <f...@w...pl>

    A gdybym go zezłomował to muszę uregulować zalełości?

  • 4. Data: 2003-07-24 09:49:28
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A gdybym go zezłomował to muszę uregulować zalełości?

    Jak nie masz pracy, masz dlugi, rozdzielnosc
    z zona to spisz spokojnie.
    dzieci zawsze moga spadek odrzucic.

  • 5. Data: 2003-07-24 09:57:49
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Jak nie masz pracy, masz dlugi, rozdzielnosc
    > z zona to spisz spokojnie.

    No chyba, ze w koncu dostanie emeryture...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-07-24 14:21:37
    Od: "detektyw" <m...@h...pl>

    Wydaje mi sie, ze tak. Zadzwon do pierwszego z brzegu ubezpieczyciela i
    zasiegnij info.

  • 7. Data: 2003-07-25 15:07:35
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

> [...]
    > remontować i kupić inny samochód a ten zezłomować? Czy jest jakieś wyjście

    Podstawowa sprawa, to czy wypowiedziałeś firmie ubezpieczeniowej umowę o
    ubezpieczenie OC. Możesz to zrobić jeśli:
    - sprzedałeś auto
    - zezłomowałeś
    - kończy się okres ubezpieczenia i nie zamierzasz dalej korzystać z usług
    tej firmy.
    Jeśli nie wypowiesz umowy, to wiele T. Ubezp.uważa ją za przedłużoną na
    następny rok - przeczytaj umowę.
    W tej sytuacji firma ubezpieczeniowa będzie cię pewnie ścigać za zaległe
    składki.
    Zezłomowanie lub sprzedaż po 2 latach nic tu nie da, bo tam będzie data.
    Jeśli chcesz pozostawić sobie ten samochód, to doczekaj do końca okresu
    ubezpieczenia i wypowiedz umowę (pewnie upomną się o zaległe wpłaty).

    Pozdrawiam
    Jarek