    From: "Łukasz" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Date: Thu, 6 Feb 2003 02:50:38 +0100

    Papiery
    > < [ciach!]
    >
    > Sorki, ale nie moge sie powstrzymac: o zesz w morde, co za kraj! Wziac sie
    > zastrzelic normalnie, ale wtedy pewnie rodzine obciaza kosztami
    dochodzenia
    > i renowacji sciany po rykoszecie.
    > Ufff... ulzylo mi...

    No fakt przerąbane ja tez dopiero ca zakupiłem furke i też wiadomo mi że
    miesiąc brykam na ubezpieczeniu poprzedniego właściciela, ale nie
    skojarzyłbym że z chwilą przerejestrowania traci ważność. Na szczęście
    jeszcze nie przerejestrowałem, ale miałem to zrobic na dniach. Ale z tego co
    czytam muszę zarejestrować 2 tyg. po zakupie więc po jaką mi cholerę miesiąc
    ubezpieczenia OC z poprzednika?? wystarcza przecież 2 tyg. Toż to są
    przekręty. I jeszcze nic niepowiedzą :(( pewnie bym sie nadział na podobny
    numer. Ehhh co za świat. Sorry że tak... ale ten post mi pomógł