    From: <4...@6...204338.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Wed, 30 Jan 2013 20:43:38 +0100
    <ke39ja$op6$1@usenet.news.interia.pl> <ke3a93$u5h$1@node2.news.atman.pl>
    <51052e8a$1@news.home.net.pl> <ke3g7f$4pm$1@usenet.news.interia.pl>
    <ke3ili$sf1$2@dont-email.me> <51061c8f$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke5il3$1k8$1@node2.news.atman.pl>
    <5106c593$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke6oq6$7ii$2@node2.news.atman.pl>
    <5106fc57$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke86hk$hug$1@node2.news.atman.pl>
    <51084832$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <ke9j3c$607$1@usenet.news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301300121440.3716@quad>
    <kea41g$ntl$1@usenet.news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1301301111570.2668@quad>
    <5109111f$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kebi11$7ut$3@usenet.news.interia.pl> <kebjr5$aqr$1@news.task.gda.pl>
    <keblos$7ut$5@usenet.news.interia.pl>

    witek w
    <news:keblos$7ut$5@usenet.news.interia.pl>:

    > tak, chcialoby mi sie.
    > to ze miga za wolno albo za szybko widac golym okiem.

    Widać, ze za szybko gołym okiem, bo ma być 60-120 mignięć na minutę, czyli
    nie 50Hz, nie 60Hz, tylko 0,5-1Hz

    > Jak sie jezdzi to sie wrecz rzuca w oczy, ze cos jest nie tak.

    Owszem, gdyby migał 50 razy na sekundę, to by nie migał, tylko świecił

    > Policzenie migniec przez minute nie przekracza moich mozliwosci.

    no to policz do 60-120 w ciągu sekundy z interwałem jeden -- dużo zdrowia
    życzę i przy okazji zapisz się do bicia rekordu Guinnessa

    > I jesli nie doliczylbym do conajmnniej 70 to pierwsze co zrobilbym to pojechal
    > na warsztat.

    Przez minutę 70 czy przez kwadrans, a nie przez sekundę? To nie pisz się na
    bicie rekordu...

    Bo wiesz, że 1Hz to 1 zmiana na sekundę, a 60 zmian na minutę to też 1Hz,
    120 zmian na minute, to tylko 0,5Hz -- tyle, że tu ciągle prawie wszyscy
    (łącznie z Gotfrydem, który jak to Gotfryd potrafi -- przeprosił) o
    dziesiątkach Hz piszą, a dziesiątek jest 6-12...

    --
    'Tom N'