    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Sun, 27 Jan 2013 09:53:00 -0600

    Jacek S. wrote:
> [...]
    0392,Kto_zda_egzamin__Nawet_dyrektor_WORD_u_oblal___
    .html

    Gazety zawsze napiszą, zeby bylo sensacyjnie.

    Ludzie oblewają nie z podstawowych przepisów tylko z pytań "o metry".
    Ile metrów moze miec przyczepa, ile kg ma przyczepa lekka itp itd

    Wiadomo, że ktoś kto ma prawo jazdy takich rzeczy nie pamieta, ale wie,
    ze są i w razie czego sprawdzi. To nie są pytania potrzebne do jazdy.
    Natomiast dla kogoś kto wlasnie robi prawko wykucie tego jednorazowo nie
    powinno stanowić problemu. Tylko sie nikomu nie chce.

    Jak dla mnie nowa wersja egzaminów jest dużo łatwiejsza od poprzedniej
    tylko na początku nikt się takich pytań nie spodziwał i się ich nie uczył.
    Za jakiś czas wszystko wróci do normy jak się szkoły jazdy przestawią.

    Inna rzecz, to uważam, że tajność pytań to głupota.
    Przynajmniej połowę z każdej kategorii możnaby upublicznić, żeby było
    wiadomo do czego się nastawiać. Przynajmniej te techniczne.
    Jak ktoś to wykuje na pamieć to znaczy ze sie nauczyl, a przeciez o to
    chodzi.
    Zreszta za kilka miesiecy i tak w internecie bedzie można te pytania
    znależć. Wystarczy, że kazdy ze zdających zapamieta jedno i wrzuci tam
    gdzie trzeba.