    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Sun, 27 Jan 2013 15:34:50 +0100

    Dnia 2013-01-27 14:41, Użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > Chyba zmienily sie zasady egazminow i to, ze kiedys zdałes i masz xxx
    > lat praktyki nie oznacza, ze teraz zdasz...

    Nie wiem o której zmianie mówisz ale rok temu w towarzystwie trafił
    się egzaminator z zestawem pytań do teoretycznego.
    Bez przygotowania, z marszu teoretyczny zaliczyłem, fakt że na styk
    ale pierwsze prawko robiłem trzydzieści lat wcześniej.
    Więcej chętnych nie było więc facet zabawiał nas jeszcze przez
    jakąś godzinę opowieściami jakie cuda wykręcali mu kandydaci
    na egzaminach.