    From: "MR" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: O wolność od kary
    Date: Tue, 16 Apr 2002 02:57:19 +0200

    A kto to jest doktor Nelson Fragelli? Jakiś szaman z plemienia Bantu?
    Czyli zakonnica groziła komuś Sądem Ostatecznym, a oskarżono ją o to, że
    grozi komuś, iż go zabije?
    A kto ją oskarżył? Chyba nie doktor Fralson Negelli?
    Jak się skończyło to oskarżenie? Może zakonnica dostała podwójną karę
    śmierci?