  • Data: 2010-11-25 11:18:36
    Temat: Re: Numer rejestracyjny a dane osobowe
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja żona pozna mnie po kształcie moich stóp, "wacusia" i innych elementów
    ciała. Moja matk apozn amnie po oczach, sasiad po stylu mojego chodu i ubiorze.
    To też dane osobowe? Jak w TV jest program o jakiejś chrobie, bez problemu każdy
    z nas znajdzie w sobie jej objawy. Podobnie z ustawami, zawsze da się tak
    uzasadnić danąustawę, by dopasowaćdo okoliczności. Nie taki był jednak cel
    ustawodawcy i myślę, że sądy w razie co to potwierdzą.