  • Data: 2003-08-13 07:01:23
    Temat: Re: Numer "IMEI"
    Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > policja może zapytać skąd masz telefon

    ze sklepu, komisu

    > i czy masz na niego jakieś dokumenty

    nie bralem faktury

    > ewentualnie jeśli mają taki numerek w bazie kradzionych telefonów to jeśli

    a mozesz mi jeszcze powiedziec jak zgadna pin (nalepka wrodku sie wytarla
    ze starosci)

    > nie masz dokumentów, to mogą twój telefon zatrzymać podejrzewając, że
    towar
    > pochodzi z kradzieży

    a poza tym policja moze sie spytac skad mam radio, skad mam opony, skad mam
    ubranie, skad mam jedzenie,
    skad mam paliwo, skad ma.....

    a ja na przyczepce za autem nic nie robie tylko woze 300 kg kwitkow
    a tak w ogole to wynajmuje magazyn na faktury.

    rg