  • Data: 2003-08-13 08:33:35
    Temat: Re: Numer "IMEI"
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl> napisał
    w wiadomości news:bhcnmh$mvi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a poza tym policja moze sie spytac skad mam radio, skad mam opony, skad
    mam
    > ubranie, skad mam jedzenie,
    > skad mam paliwo, skad ma.....

    i bardzo dobrze, że spytają

    bo są ludzie, którzy mają w aucie kradzione radio (kupili z premedytacją na
    giełdzie), kradzione ubranie (tanio kupili na stadionie), kradzione jedzenie
    (to może przesada, ale pewnie pieniądze na nie ukradli), paliwo również
    kradzione - pewnie olej opałowy

    i jeśli policji wyda się podejrzane, że dochody delikwenta nie pozwalają mu
    na takie wydatki to policja powinna mieć prawo interweniować

    wolność wolnością, ale złodziejstwo trzeba kiedyś ukrócić

    --
    pozdrawiam
    plusz