  • Data: 2003-12-15 21:50:57
    Temat: Re: Nr tel. linii antypirackiej
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Flashi rzecze:
    > Ehhh nie chodzi mi o to ze tamto bylo zle czy dobre (bo bylo zle)
    > chodzi tylko o to ze mimo tego ze teraz przekazanie informacji o lamaniu
    > prawa powinno byc dobre jest nadal traktowane jak tamto donosisielstwo ... i
    > tak zareagowales ...

    Ehhh - bo Ty nie rozumiesz co do Ciebie mówię. A mówię, że nie rozumiesz istoty
    donosicielstwa. Przez to wydaje Ci się, że to co chce zrobić pytający to
    "przekazanie informacji o łamaniu prawa" a nie sk..lskie donosicielstwo.
    Dlatego Ci mówiłem - pogadaj z dziadkami lub rodzicami o istocie donosicielstwa
    jako uniwersalnego w dziejach ludzkości zjawiska , a nie donosicielstwa z
    konkretnego okresu.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info