  • Data: 2004-02-27 01:46:53
    Temat: Re: Np. : "Prezydent Wałęsa" ?!?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Feb 2004 08:45:56 +0100, Fantom wrote:

    > Mam takie pytanko : czy takie stanowiska sa dawane dozywotnio czy jak ?
    > Czemu np ciagle sie mowi "Prewzydent xxx" czy "Minister yyy" jezeli nie sa
    > oni juz na swoim stanowisku od x lat ?
    A czemu do reporterów radiowych mówi się "Panie redaktorze", nawet jeśli
    nigdy w życiu żadnego tekstu nie zredagowali?;)
    A do adwokatów "panie mecenasie" nawet jeżeli całe życie wykazywali się
    skrajnym skąpstwem?;)
    A do lekarzy "panie doktorze" nawet jeśli o
    doktoracie nigdy nawet nie pomyśleli?;)
    W tym świetle przedłużanie tytułowania to pestka.
    Robi się to grzecznościowo. A niech ma, niech mu się przypomni dawny
    splendor ;)
    Pozdrawiam,
    MArta