  • Data: 2020-02-17 09:06:58
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2020 o 06:22 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > To teraz, żeby wygrać sprawę w sądzie to trzeba najpierw wygrać wybory?

    Jak chcesz rozumieć swoje problemy z sądami, skoro uparcie tkwisz w
    narracji komunistycznej/ III RP?
    BTW wszyscy chcieli i chcą nadal (nieprawda?) naprawiać chore sądownictwo!
    Ale wszyscy się bali!
    Dlatego teraz, powtarzanie przez ciebie komunałów za GW-nem dowodzi braku
    instynktu samozachowawczego.
    Chcecie (za Rzeplińskim) "żeby było tak jak było". A chcącemu nie dzieje
    się krzywda!

    > Gówno prawda. Już po reformie - prezes jest zerowy.

    Ależ ty prymityw...
    Reforma jeszcze się nie zaczęła.

    > Ja akurat badzo dobrze odróżniam.

    Nie bez kozery apelowałem akurat do ciebie, bo bardzo mało wiesz o
    sądownictwie, sądząc po wpisach!

    > No i nie wiem czemu wrzuciłeś tu prokuratora - przecież prokurator jak
    > najbardziej należy do wymiaru sprawiedliwości?

    Właśnie dlatego nie wiesz, bo NIE ROZRÓŻNIASZ organów ścigania od wymiaru
    sprawiedliwości!!!

    sądownictwo:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiar_sprawiedliwo%C5
    %9Bci_w_Polsce

    organy ścigania:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Organy_%C5%9Bcigania

    Poległeś już na etapie wikipedii, synonimie wiedzy absolutnie podstawowej!

    Nie kontynuuj dyskusji - zostawiam cię w twojej błogiej nieświadomości.
    Nie mam żadnego powodu, żeby cię uświadamiać.

    --
    Trefniś