  • Data: 2003-01-28 20:33:15
    Temat: Re: Nowy projekt zmian kpk
    Od: Jubei <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-23 19:35, Użytkownik Cezar napisał:
    > Podajcie mi porsze adres (lub przeslijcie na priv) gdzie znajde kompletny,
    > rodzacy sie wlasnie, projekt zmian kpk.

    Tekst ustawy z dnia 10 styczna 2003 o zmianie ustawy - Kodeks
    postępowania karnego, ustawy - Przepisy wprowadzające Kodeks
    postępowania karnego, ustawy o świadku koronnym oraz ustawy o ochronie
    informacji niejawnych
    podpisanej przez Prezydenta RP pod adresem
    http://orka.sejm.gov.pl/opinie.nsf/dok?OpenAgent&182
    _u

    Jeżeli to nie zadziała proszę spróbować
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&4&3