  • Data: 2004-05-28 09:14:14
    Temat: Re: Nowy dowód
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 27 May 2004 17:30:05 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):

    > Moim zdaniem w ogóle to nie ma większego sensu i nikt nie powinien
    > ewidencjonować numerów dokumentów. jakby bank w bazie danych nie trzymał

    Popieram

    Moja córcia poszła do fotografa, a potem do urzędu i za 30 zł dostała nowy
    dowód. Pozałatwiała różne sprawy - konto, kredyt na mieszkanie , raty i
    nieoczekiwanie dziadek zmarł/ niestety/, więc poszła się zameldować do
    swojego mieszkania i okazło się, że musi znów iść do fotografa i za 30 zł
    wymienić dowodzik- po pół roku!!!!! W banku do tej tony zaświadczeń które
    cała rodzina musiała dostarczać trzeba by pisać aneksy itd.
    Zameldowała się na czasowo - dostała osobną karteczę i wszyscy niby
    zadowoleni????????
    Wg mnie spartolili robotę z tymi nowymi dowodami!
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)