    From: "Raf" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy czlonek we wspolnocie mieszkaniowej
    Date: Sun, 23 Oct 2011 18:30:05 +0000 (UTC)

    Shrek <u...@d...invalid> napisał(a):

    > Chodzi o to, żeby wilk był syty i owca cała, czyli żebyś ty się
    > dowiedział czego chcesz, bez zbędnego zawracania głowy zarządowi.

    Wspolnota zarzadza zarzadca, wiec on pewnie bedzie wszysko przygotowywal.
    Ogolnie wlasnie pytam na co zwrocic uwage zeby za duzo rzeczy nie wyciagac,
    tylko konkrety.

    > Reasumując:
    >
    > plan budżetowy,
    > realizacja budżetu,
    > sprawozdanie z działalności zarządu,
    > zasady rozliczenia mediów,
    > jak naliczane są zaliczki na poczet utrzymania części wspólnych (powinny
    > być generalnie od udziału, czyli w uproszczeniu od metra)
    >
    > (wszystko powyżej jest pewnie w materiałach z poprzedniego zebrania)

    Ok, i tyle pewnie wystaczy.
    Glownie interesuje mnie sprawa zaleglosci, bo w poprzedniej wspolnocie wlasnie
    byly z tym problemy (zarzadca - wskazany przed dewelopera) praktycznie nie
    prowadzil dzialan egzekucyjnych.

    > Jeszcze jedno - jeśli dalej zarządza deweloper, to licz się z tym, że
    > będą unikali znajdowania wad i zgłaszania ich do gwaranta, czyli do
    > siebie:) A tak się często składa, że okres zarządzania przez dewelopera
    > jest równy okresowi gwarancji;)

    A to juz przerabialem w innej wspolnocie ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal